حضور رئیس قوه قضاییه در منزل شهید سید مهدی موسوی

تهران (پانا) - رئیس دستگاه قضا با حضور در منزل شهید «سید مهدی موسوی»، رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور فقید، گفت: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز و قم و تهران، بیانگر آن است که مردم ما قدردان مجاهدت‌ها و خدمات آن عزیزان هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور رئیس قوه قضاییه در منزل شهید سید مهدی موسوی

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز پس از حضور در مراسم باشکوه تشییع و اقامه نماز بر ابدان مطهر شهدای خدمت، در منزل شهید سردار «سید مهدی موسوی»، رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور فقید حضور یافت و ضمن تفقد از خانواده معظم شهید، شهادت آن پاسدار مجاهد را که در معیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر کشورمان به فیض شهادت نائل شد، تبریک و تسلیت گفت.

رئیس قوه قضاییه در سخنانی در حضور خانواده شهید موسوی، شهادت را عطیه‌ای الهی دانست که نصیب برگزیدگان می‌شود و تصریح کرد: پاسداران عزیز و سلحشور ما شبانه‌روز و در شرایط مختلف و بعضاً طاقت‌فرسا، مجاهدانه مشغول خدمت به اسلام و مسلمین هستند و شهادت برترین اجر و پاداش برای این مجاهدان مخلص است.

رئیس دستگاه قضا، تصریح کرد: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز و قم و تهران، بیانگر آن است که مردم ما قدردان مجاهدت‌ها و خدمات آن عزیزان هستند و راه شهادت در کشور ما استمرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار