شهرداری شهر لاهیجان افتتاح شد

مشارکت مردم شکوفایی به همراه دارد

تبریز (پانا) - امام جمعه خسروشاه گفت: با مشارکت و همکاری مردم پیشرفت را شاهد خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۴۶۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مردم شکوفایی به همراه دارد

حجت الاسلام علی باقرنژاد در آیین افتتاح شهرداری و معارفه سرپرست شهرداری لاهیجان گفت: مردم لاهیجان باید بدانند که برای پیشرفت و شکوفایی شهر همکاری و تعامل خود را افزایش دهند تا شاهد پیشرفت شهر باشیم.

امام جمعه خسروشاه در ادامه گفت : هر شهری که می خواهد پیشرفت کند نیازمند به تجهیزات و امکانات است و مردم شهرهم باید در این امر همکاری خود را به طور شایسته انجام دهند چون که بهره و سود این امر را خود مردم شهر استفاده می کنند.

جبار علی ذاکری نیز در ادامه گفت : با ایجاد ستادی برای دانش آموختگان و دانش جویان پیشرفت چشمگیری در همه لحاظ شهر ایجاد می شود زیرا که دانشجویان منبعی از فکر و اندیشه هستند که در رشد و شکوفایی شهر از فکر های آنان استفاده شود و نتیجه آن را به خوبی می توان مشاهده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه افزود: با کارهای شایسته عام المنفعة که مردم از هزینه های اضافی بعضی از مراسمات صرف نظر کرده و در بعضی از اعمال مانند ساختن مدارس و ساختن کتابخانه و هر آنچه که ساخت آن موجب در یاد ماندن شهری با فرهنگ می شود.

در این مراسم از مادر شهید فتحی که با ساختن یک سالن ورزشی به نام شهید فتحی و مرحوم حاج رحیم  صداقت نیا خیر مدرسه سازی که با ساختن چندین مدرسه موجب کار خیر شدند قدردانی شد.

لاهیجان، شهری در بخش خسروشاه شهرستان تبریز در استان آذربایجان شرقی ایران است.شهری تاریخی است که دارای قلعه دختر (قیزقالاسی)و برج کبوتر است.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی قادری

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار