بیانیه تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس

تبریز (پانا) - تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس و محکومیت جنایت اخیر رژیم منحوس صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولو یواخذالله الناس بظلمهم ما ترک علیها من دابه و لکن یوخرهم الی اجل مسمی فاذا جاء اجلهم لا یستاخرون ساعه و لا یستقدمون (۶۱-نحل)

اگر خداوند مردم را به خاطر ظلمشان مجازات می کرد (هیچ) جنبنده ای بر زمین باقی نمی ماند ولی آنان را تا مدتی معین مهلت می دهد و چون موعد آنها فرا رسد ، نه لحظه ای از آن تاخیر می کنند و نه جلو می افتند.

روز جهانی قدس؛ تبلوربیداری جهان اسلام دربرابردشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین دربرابر مستکبران عالم و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی است.

روزی که به نمادی از مظلومیت ونظام ملت در حصر و آواره فلسطین دربرابر جنایت  رژیم غاصب تبدیل شده که درطول تاریخ سیاه حیات خود دست به انواع قتل عام ها؛نسل کشی ها و جنایت ها علیه بشریت درسراسر جهان و مخصوصا سرزمین مقدس اشغال شده مسلمانان زده است.

 

امسال در حالی ۴۵ سال از تدبیر حکیمانه ومدبرانه رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ؛روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیستهای غاصب جنایتکار می گذرد که به فضل الهی از هرزمان دیگری به آزادسازی بیت المقدس نزدیکترهستیم . واین رژیم در عمر خود هرگز گرفتاریهای هولناک اجتماعی؛فرهنگی و امنیتی چون امروز نداشته است.

 

یورش وحشیانه چندماهه نیروهای رژیم اشغالگر علیه غزه وتعرض به بیمارستانها و زنان و کودکان بی دفاع ؛موج جدیدی از بیداری جامعه بشری را در اقصی نقاط جهان بوجود آورده به گونه ای که این رژیم جعلی بدترین روزهای رسوایی جهانی خود را سپری می کند. آنها در مواجه با اعتراضات جهانی و اقدامات شجاعانه نیروهای مقاومت اسلامی و صبر و استقامت مردم غزه دچار تزلزل روانی و حماقت راهبردی شده اند.

 

ادامه این جنایتها در شرایطی اتفاق می افتد که دروغگویان مدعی حقوق بشر در اروپا وآمریکا در برابراینهمه جنایات مهر سکوت بردهان زده اند. امروزدیوانگی رژیم غاصب به حدی رسیده است که با زیر پا گذاشتن قوانین پذیرفته شده بین المللی مبنی بر رعایت حریم سفارتخانه ها و ممنوعیت حمله به مراکز دیپلماتیک اقدام به بمباران سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نموده و جمعی از مستشاران نظامی مان را به شهادت می رساند. این اقدام جنایتکارانه بیش از آنکه ناشی از قدرت باشد نشانگر استیصال این رژیم غاصب و به نوعی تلاش برای بقا با گسترش دامنه تنش در منطقه و برای فرار از مشکلات بعدی در حمله به غزه است.

 

روز قدس روزی است که پرچم برافراشته شده توسط امام خمینی (ره) همچنان در دست توانای جانشین بحق ایشان  حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در اهتزاز است.وآزادگان جهان بخوبی می‌دانند که حرکت روبه زوال رژیم غاصب بدون وقفه ادامه دارد وقدس شریف در آستانه آزادیست.

 

بمناسبت این روز بزرگ تشکلهای انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی ضمن درخواست از دولت جمهوری اسلامی  و  نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام سخت از رژیم غاصب صهیونیستی همگام با سایر اقشار ملت سلحشور ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و با اعلام انزجار از جنایات این رژیم ؛ آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر امریکا ومرگ بر اسرائیل سرخواهند داد.

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی 

جامعه اسلامی فرهنگیان 

کانون تربیت اسلامی

جمعیت اسلامی فرهنگیان

هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان

کانون مدارس اسلامی

جمعیت فرهنگیان جوان

گروه معلم فکور

شبکه سازی معلمان

تاریخ ۱۵ فروردین۱۴۰۳»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار