همزمان با بیست‌وهشتم ماه مبارک رمضان؛

بزرگترین محفل دانش‌آموزی انس با قرآن کریم در بیش از ۵۰۰۰ مدرسه آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام در مدارس این استان، همزمان با سراسر کشور و در روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، پناه علی حسین‌زاده با بیان اینکه ماه رمضان، بهترین فرصت برای انس با قرآن است، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم مورد تأکید قرار گرفته است، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ والای قرآنی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی استان افزود: همزمان با بیست هشتم رمضان، برنامه‌ متمرکز محفل انس با قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود؛ همچنین همزمان با سراسر کشور، دانش آموزان مدارس سراسر استان آذربایجان شرقی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین ماه در بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزی جهان اسلام، شرکت خواهند نمود.

وی بر لزوم انجام اقدامات لازم، برنامه‌ریزی و برگزاری شکوهمند محفل قرآنی با عنوان "هدیه نورانی" با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان از سوی مدیران مدارس، تاکید کرد‌.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار