مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

انتقال‌دهندگان فرهنگ اصیل و دینی به آیندگان جوانان و نوجوانان هستند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جوانان و نوجوانان را انتقال‌دهندگان فرهنگ اصیل و دینی به آیندگان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
انتقال‌دهندگان فرهنگ اصیل و دینی به آیندگان جوانان و نوجوانان هستند

مسعود سعادتی در جشن نیکوکاری استان آذربایجان شرقی که به‌صورت متمرکز در دبیرستان حجاب ناحیه 2 تبریز برگزار شد با اشاره به همدلی دانش‌آموزان گفت: دین و فرهنگ ما حتی قبل از اسلام به بحث دوستی اشاره کرده و این مورد نیز در فرهنگ ملی و نگاه دینی ما به نوجوانان و جوانان توصیه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: نگه داشتن جامعه به‌صورت زنده و بانشاط و الگو قرار دادن آینده برای جهانیان، نمونه‌ای از دوستی میان ما و نیازمندان است.

سعادتی به داشتن فرهنگ اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: این فرهنگ را کسی جز شما دانش‌آموزان به آینده منتقل نخواهد کرد چرا که این شما دانش‌آموزان هستید که فرهنگ اصیل و دینی را به آیندگان منتقل می‌کنید و آینده‌سازان این فرهنگ و جامعه خواهید بود.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های پرورشی اظهار کرد: در رابطه با مسائل پرورشی نیز توجه به نوعدوستی از اهمیت بالایی برخوردار است و بحث کمک به دیگران امری دائمی است که باید این 2 بحث کنار یکدیگر عملی پیوسته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار