مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

تربیت دانش‌آموزان مطالبه‌گر آرمان‌های انقلابی جزء رسالت اصلی مربیان سازمان دانش‌آموزی است

مربیان سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی تقدیر شدند

تبریز (پانا) - مشاور فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت تربیت دانش آموزانی که مطالبه‌گر آرمان‌های انقلابی باشند و فعالیت اجتماعی انجام دهند جزء وظایف اصلی مربیان سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش‌آموزان مطالبه‌گر آرمان‌های انقلابی جزء رسالت اصلی مربیان سازمان دانش‌آموزی است

حجت الاسلام والمسلمین الیاس ابراهیمی در مراسم تجلیل از مربیان سازمان دانش آموزی استان گفت: در دین خدا شناختن او و آشنایی کامل داشتن نسبت به مفاهیم و احکام دین از جمله اهدافی است که باید تک تک مربیان سازمان از آن برخوردار باشند.

وی ادامه داد: یکی از اساسی ترین و اصلی ترین اهداف ما بصیرت است که در این راستا تنها کلید دستیابی به این راه، فهم دین است.

مشاور فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: موضوع بصیرت جزء مشکلات ویژه‌ای است که امروز در جامعه آموزشی و فرهنگی وجود دارد و چون دانش آموزان عمدتا فهمی از آموخته های خود ندارند در نتیجه نمی‌توانند با بصیرت نیز آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی تصریح کرد: اگر دانش آموزان تفقه در دین داشته باشند، با مفاهیم دین و انقلاب آشنایی داشته باشند و آنها را بشناسند قطعا مشکل اصلی حل خواهد شد چرا که دشواری کار تربیتی بر کسی پوشیده نیست. چگونه دانش آموزان را به حیات طیبه رساندن مورد تاکید است و در سند تحول بنیادین نیز به این مسئله اشاره ویژه ای شده است.

وی اذعان کرد: تربیت دانش آموزانی که مطالبه گر آرمان های انقلابی باشند و فعالیت اجتماعی انجام دهند جزء وظایف اصلی مربیان سازمان دانش آموزی است و لذا در این خصوص بهترین راهکارهای تربیتی استفاده از دانش آموزان با عنوان جنبش دانش آموزی است که رسالت تربیتی و رسانه ای پانا جزء مسائلی است که در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تمام تلاش خود را در خصوص این موضوع انجام دهیم تا شعار هر مدرسه یک خبرنگار را در سطح مدارس استان گسترش و توسعه دهیم.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار