استاندار اردبیل:

20 درصد اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس اردبیل به طرح هجرت 3 اختصاص یافت

خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان و فرمانداران در کمیته برنامه ریزی تا سقف 20 درصد اعتبارات عمرانی و نوسازی مدارس این استان به برنامه اوقات فراغت دانش آموزی طرح هجرت 3 و تعمیر و تجهیز اختصاص می یابد.

کد مطلب: ۹۹۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اكبر نیكزاد در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن شهید باهنر استانداری با ارائه گزارشی از اعتبارات تخصیص یافته به استان در سال 92 اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای برنامه اوقات فراغت، تعمیر و بازسازی تجهیزات و با نشاط سازی مدارس در اسرع وقت با هماهنگی معاونت برنامه ریزی استانداری و مدیركل نوسازی، تـوسعه و تجهیز مدارس در اختیار این برنامه قرار داده شود تا از ظرفیت موجود برای پركردن موثر و بهینه اوقات فراغت دانش آموزان استفاده شود.

وی گفت: با توجه به آغاز به كار مدارس در طرح های اوقات فراغت و ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده ضروری است تعمیر و تجهیز مدارس در اولویت های برنامه ریزی استان قرار گیرد.
استاندار اردبیل تصریح كرد: برای رفع این مشكل به هر یك از شهرستان ها ضریبی تخصیص یافته تا بر مبنای آن سهم اعتباری مشخص شود و با توجه به اهمیت تعمیر و تجهیز مدارس در این مقطع از سال به سهمیه اعتباری اختصاصی این موضوع تأكید ویژه شده است.
وی در خصوص دست یابی اردبیل به رتبه دوم كشوری در طرح ریشه كنی بی سوادی اضافه كرد: در حال حاضر استان اردبیل جزو استان های مطرح در امر سواد آموزی است و با ادامه اجرای این طرح در آینده نزدیك می توان جشن ریشه كن شدن بی سوادی در استان را شاهد بود كه در ماه های آتی از فعالان طرح ریشه كن كردن بی سوادی استان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار