مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل:

۱۶ مدرسه خیرساز در اردبیل تحویل آموزش و پرورش داده شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ۱۶ مدرسه خیرساز در اردبیل تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

کد مطلب: ۸۷۱۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۶ مدرسه خیرساز در اردبیل تحویل آموزش و پرورش داده شد

دولت لطفی در مراسم افتتاح مدارس 6 کلاسه زنده یاد پناهی و عظمت محتاج الهی در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال 16 مدرسه خیرساز در اردبیل تحویل آموزش و پرورش داده شده است که تلاش خیران مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی شایسته تقدیر و قدردانی است .

وی با اشاره به این که این مدارس در قالب 76 کلاس درس آماده‌سازی شده است بیان کرد: تاکنون با تلاش خیران بیش از 386 مدرسه احداث شده است که اردبیل جزو استان‌های برتر در امر مدرسه‌ساز توسط خیران محسوب می‌شود و بیشتر مدارس احداثی استان متعلق به خیران است که این امر نیز به نوبه خود حائز اهمیت است .

مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت: نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز نیازمند مشارکت و تعاملات همه‌جانبه است و تاکنون خدمات قابل توجهی در این زمینه ارائه شده است که با تداوم این تلاش‌ها شاهد ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در استان خواهیم بود و ساخت مدارس در مناطق محروم و حاشیه اولویت اساسی است که این موضوع در اولویت قرار دارد .

لطفی تصریح کرد : باید فرهنگ‌سازی مناسب در ارتباط با نیاز اساسی جامعه به سواد نیز در استان محقق شود چرا که برخی به دلیل ناآگاهی سواد را مانع زندگی صحیح می‌دانند و به فرزندان خود اجازه ادامه تحصیل نمی‌دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار