نامگذاری یکی از میادن و معابر میبد به نام سردار شهید سلیمانی

یزد (پانا) - شهردار میبد از برگزاری جلسه فوق العاده‌ای برای نام‌گذاری یکی از میادین و معابر این شهر به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: قبل از اربعین این شهید بزرگوار نیز المان این میدان را رونمایی خواهیم کرد.

کد مطلب: ۹۹۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

«علیرضا نقوی» شهادت مظلومانه شهید سلیمانی یک ضایعه جبران‌ناپذیر خواند که همه را بهت زده و غمگین کرد.

وی افزود: شهردار و اعضای شورای شهر با اعلام آمادگی برای هرگونه اقدامی جهت برگزاری مراسم باشکوهی این سردار بزرگ در شهرستان میبد، خشم و انزجار خود را به دشمنان نشان خواهند داد.

نقوی با بیان این که از لحظه شهادت این سردار بزرگ با تماس تعداد زیادی از شهروندان میبدی به مجموعه شهرداری، خواستار ایجاد میدان و معابر شهری در شهرستان به نام این سردار سرافراز ایران شدند، اظهار کرد: براساس این درخواست‌ها، مجموعه مدیریت شهری با برگزاری جلسه فوق العاده کمیته نام‌گذاری در روز دوشنبه(فردا) یکی از میادین و معابر شهر میبد را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری و قبل از اربعین شهید سلیمانی نیز المان این میدان را رونمایی خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که شهادت سپهبد سلیمانی ضربه خیلی سهمگینی برای کشور و مردم ما بود، تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند که هموطنان ما در هر کجای دنیا باشند و دل در گروی اسلام و ایران داشته باشند، برای خودشان یک قاسم سلیمانی و شهید حججی بالقوه هستند.

شهردار میبد با بیان این که همه آماده‌ایم با تمام وجود، جان و مال هستی خودمان را برای حفظ مرزهای کشورمان فدا کنیم، گفت: همان طور که در پیام مقام معظم رهبری عنوان شده است که آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشد، انشاء الله این انتقام سخت را خواهند دید و می‌ببینند که ما به خونخواهی خون‌هایی که در راه اسلام و ایمان ریخته می‌شود، گذشت نخواهیم کرد.

نقوی در پایان نیز تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در سوریه، لبنان و عراق نه یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده دیپلماتیک بود به طوری که بعضاً این شهید بزرگوار در جلساتی که بشار اسد با طرف‌های خود داشت، کنار او می‌نشست و این نشان از دیپلماسی قوی ای سردار جبهه مقاومت و افتخاری برای ما ایرانیان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار