نام گذاری مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی اردکان به نام شهید سلیمانی

یزد(پانا)- مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان گفت:‌ به پاس تجلیل از مقام شامخ سردار اسلام شهید قاسم سلیمانی مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی در حال ساخت صنایع فولاد این واحد تولیدی و معدنی به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نام گذاری مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی اردکان به نام شهید سلیمانی

محمود نوریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کوچکترین اقدامی است که ما برای پاسداشت یاد و نام آن سرباز جان برکف و به واقع ایثارگر وطن برداشته ایم تا همواره نامش در یاد و خاطره نسل کنونی و آینده میهن اسلامی باقی بماند.

وی اضافه کرد: ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد چادرملو پارسال با مشارکت شرکت‌های آهن و فولاد غدیر ایرانیان و ارفع آغاز شد که با هدف توسعه فراگیر و تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه فعالیت های صنعتی احداث می شود .
این مجتمع در زمینی به وسعت ۴۳ هکتار و با زیربنای ۳۰ هزار متر مربع ساخته می شود و در طرح آن ساخت سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش ۶ هزار نفر، استخر سرپوشیده با امکانات جانبی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت یک هزار نفر، سالن های پذیرایی با گنجایش بیش از یک هزار نفر و محوطه سازی و فضاهای تفریحی پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار