فرمانده سپاه قدس گیلان: آمریکایی ها تابوت هایشان را به خاورمیانه بفرستند

رشت (پانا) - فرمانده سپاه قدس گیلان در خصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت : بی شک شهادت این سردار سرافراز بی جواب نخواهد ماند، آمریکایی ها تابوت های خود را به خاورمیانه بفرستند.

کد مطلب: ۹۹۲۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه قدس گیلان: آمریکایی ها تابوت هایشان را به خاورمیانه بفرستند

به گزارش پانا به نقل از ایرنا سردار محمد عبدالله پور روز شنبه طی سخنانی در جمع پاسداران سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) رشت با تسلیت شهادت سردار سپاه اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود : به طور حتم شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام، دنیای اسلام را تکان خواهد داد و به زودی شاهد انتقام سپاه از مستکبرین و مسببان آن خواهند بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد : اخلاص و ولایت پذیری سردار سلیمانی، او را به این جایگاه رساند و این شهید بزرگوار احترام خاصی برای اقشار مختلف مردم قائل بود و این مرد بزرگ همانند شیشه عطری بود که دشمنان با شکستنش، عطرش را در جهان پخش کردند.

سردار عبدالله پور بیان کرد: دشمنان انقلاب مدت‌ها به دنبال به شهادت رساندن سردار سلیمانی بودند، امسال نیز محافظان سردار سلیمانی به او گفته بودند که نباید در مراسم تاسوعا و عاشورا شرکت کند زیرا دشمن به دنبال ترور وی است اما او عاشق شهادت بود و در این مراسم شرکت کرد و معتقد بود هر طور شده باید در روضه امام حسین(ع) حاضر شود.

وی با اشاره به خاطره ای از حضور سردار سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان خاطرنشان کرد : سردار محبوب سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی همیشه عنوان می کرد مراسم کنگره هشت هزار شهید گیلان با همه مراسم بزرگداشت شهدا فرق داشت و در این مراسم این شهید گرانقدر سخنان بسیار زیبایی را بیان کرد که مورد توجه تمامی مردم گیلان و حتی سایر ایرانیان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اخلاص، ولایت پذیری و عمل به دستورات الهی حاج قاسم را به این درجه رساند او هماره پیگیر امور و صادق و خالص بود و یکی از خصلت های بارزش عشق و علاقه خاص وی به حضرت امام حسین (ع) بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار