فرمانده سپاه شهرستان قدس: جوانان پیرو خط امام هنوز هم با انگیزه بیشتر وجود دارند

شهرقدس (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان قدس دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان را ادامه دهنده راه جوانان ولایی سال ۵۷ دانست.

کد مطلب: ۹۶۵۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه شهرستان قدس: جوانان پیرو خط امام هنوز هم با انگیزه بیشتر وجود دارند

فرمانده سپاه شهرستان سرگرد حسین حبیبی ضمن تبریک روز دانش‌آموز،با اشاره به بیانات امام راحل گفتند این پیروزی از پیروزی قبل هم بزرگتر است گفت: انقلاب اول بر علیه شاه و استبداد بود و انقلاب دوم بر علیه استکبار بود که نماد استکبار آمریکا است. به این موضوع باید بیشتر توجه شود، ارتباط و مقابله آمریکا و ایران را باید به دو برهه زمانی قبل از تسخیر لانه جاسوسی از سال ۱۳۳۹ تا زمان حضور لانه جاسوسی در ایران تقسیم کرد. در لانه جاسوسی جنایات و عملیات‌های خطرناکی انجام می‌شد که دانش‌آموزان و دانشجویان با چیره شدن بر آن به این جنایات پایان دادند.

او بیان کرد: واقعه ۱۳ آبان یعنی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان آگاهی صورت گرفت که جوانان پیرو خط انقلاب بودند، اکنون نیز همان جمع با همان شکل ولی با روحیه قوی‌تر هنوز هم وجود دارند آنها جوانان آگاهی هستند که اگر فتنه‌ای باشد علیه آن به پا می‌خیزند و نمونه آن میتوان به مدافعین حرم اشاره کرد و نشانه این است که آن نسل هنوز هم ادامه دارد.

سرگرد حبیبی با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: شما سروری ایران و اسلام را می‌بینید و این نوید بخش است،رهبرما در بیانیه گام دوم انقلاب هم وظیفه‌ای برای دانش‌آموزان مشخص کردند یعنی دست روی دست نگذاشتند و تلاش کردند تا نوجوانان و جوانان بی برنامه نباشند.

فرمانده سپاه شهرستان قدس تاکید کرد: رهبر همیشه توصیه‌شان به نخبگان و متفکرین این بوده که مرزهای جدیدی را پیدا کنند و سرعت پیشرفت علم را در کشور بالاتر ببرند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار