فرمانده سپاه الغدیر:گوش به فرمان ولایت برای پاسخ به عمل جنایتکارانه آمریکا هستیم

یزد (پانا) - فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: برای پاسخ به عمل جنایتکارانه آمریکا، گوش به فرمان ولایت هستیم و سپاه الغدیر آماده جانفشانی برای مقابله با جنایتکاران است.

کد مطلب: ۹۹۲۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه الغدیر:گوش به فرمان ولایت برای پاسخ به عمل جنایتکارانه آمریکا هستیم

سرهنگ رضا پورشمسی با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز، شهید سلیمانی اظهار داشت: این جنایت آمریکا یک بار دیگر پرده از چهره خبیث جنایتکاران برداشت و خوی ددمنشانه آنها را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

وی عنوان کرد: آمریکا بداند که با این اقدام جنایتکارانه، نمی‌تواند حرکت جبهه مقاومت را متوقف کند بلکه خون سردار سلیمانی، حرکت این جبهه را تقویت خواهد کرد.

پورشمسی تاکید کرد: جنایتکاران آمریکایی و مزدوران آنها در منطقه بدانند که انتقامی سخت از آنها گرفته خواهد شد و اطمینان داریم که در این مسیر، پیروزی از آن اسلام است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: رزمندگان جان برکف و سربازان دلیر اسلام گوش به فرمان ولایت برای پاسخ به عمل جنایتکارانه آمریکا هستیم و سپاه الغدیر نیز در این مسیر آماده جانفشانی است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما رهروان راه سردار سلیمانی هستیم، افزود: سردار سلیمانی عاشق ولایت و مدافع حریم اهل بیت (ع) بود و ما نیز در همین مسیر قرار داریم.

پورشمسی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد و شهادت سردار سلیمانی هیچ خللی در اراده این جبهه وارد نکرده و حتی برای نبرد با دشمنان اسلام و جنایتکاران آمریکایی مصمم‌تر شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: همه ما سربازان ولایت هستیم و گوش به فرمان ولایت، تا پیروزی نهایی در مسیر سردار سلیمانی و دیگر شهدای اسلام و انقلاب قدم بر می‌داریم.

وی اظهار داشت: یقین داریم که راه عزت و موفقیت در گرو ایستادگی، ولایتمداری و استکبارستیزی است و در این مسیر آماده جانفشانی هستیم.

پورشمسی یادآور شد: سردار سلیمانی، سال‌ها رخت شهادت بر تن داشت اما مشیت الهی او را برای مبارزه با شیاطین، اشرار جهانی و بر کندن ریشه ظلم گرگ صفتانی چون داعش نگه داشته بود و اکنون او به آرزوی دیرینه‌اش رسید و ما در مسیر او خواهیم ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار