سردار سلیمانی انسانی با گستره تاثیر جهانی بود

یزد (پانا) - استاندار یزد با بیان اینکه امروز نه تنها مردم ایران بلکه تمام مردم استکبار ستیز جهان در عزای شهادت سردار سلیمانی هستند،افزود: سردار سلیمانی انسانی با گستره تاثیر جهانی بود.

کد مطلب: ۹۹۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی انسانی با گستره تاثیر جهانی بود

محمد علی طالبی به همراه جمعی از مسئولین استان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی یکی از پر افتخارترین سرداران دوران دفاع مقدس است افزود: این شهید بزرگوار در دوران بعد از دفاع مقدس نیز نقش خود را به عنوان فرمانده سپاه قدس به خوبی ایفا کرده است.

طالبی با تأکید بر نقش موثر این سردار پر افتخار در حفظ حریم امنیت ملی و نظام جمهوری اسلامی و همچنین تقویت جریان مقاومت در منطقه تاکید کرد: موفقیت های جریان مقاومت در دنیا مدیون نقش و فداکاری های سردار سلیمانی است و امروز نه تنها مردم ایران بلکه تمام مردم استکبار ستیز جهان در عزای شهادت سردار سلیمانی هستند.

استاندار با اشاره به اقدامات سپاه قدس به منظور پاسداری از کشور، تصریح کرد: خطرات بسیاری می توانست در دوران پس از جنگ تحمیلی نظام را تهدید کند که خدمت های ارزنده و برنامه های فرمانده بزرگوار این سپاه توانست کشور را در مقابل این تهدیدها محافظت نماید.

وی بر نقش سردار سلیمانی در تقویت روحیه آزادی خواهی بین جهانیان اشاره کرد و افزود: این اقدام آمریکا، صفوف ما را در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم تر خواهد کرد.

بالاترین مقام اجرایی استان یزد این جنایت را تجسم عینی تروریسم دولتی از سوی آمریکا و کشورهای مستکبر دانست و گفت: بارها شاهد اقدامات تروریستی از سوی این دولت ها بوده ایم و امروز آمریکا آن را عینی تر از گذشته در منظر دید جهانیان قرار داد و اذهان دنیا را نسبت به این جنایت ها روشن ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار