رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: آمریکا تاوان سختی را برای شهادت سردار سلیمانی خواهد پرداخت

ورامین(پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سردار سلیمانی لیاقت شهادت را داشت چون این مجاهد دنیای اسلامی از جمله مردانی بود که خالصانه برای خدمت به اسلام تلاش کرد.

کد مطلب: ۹۹۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: آمریکا تاوان سختی را برای شهادت سردار سلیمانی خواهد پرداخت

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه ستاد مردمی بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی در شهرستان ورامین طی سخنانی با بیان اینکه آمریکا در طول چهل سال انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای زمین گیر کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده ، اظهار کرد: با تمام این تلاش‌ها شیطان بزرگ در عملی کردن دسیسه‌ها و توطئه‌های خود با شکست مواجه شده است.

او در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دلاور اسلام به خصوص شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با استکبار جهانی و مزدوران صهیونیستی داعشی در آن در منطقه تصریح کرد: شکست‌های آمریکا در منطقه باعث افول و سرشکستگی این ابرقدرت پوشالی در جهان شده است.

حجت الاسلام محمودی، شهادت سردار قاسم سلیمانی را باعث سربلندی و عزت این سردار رشید جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار بابت این اقدام تروریستی تاوان سختی را خواهند داد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یاد آور شد: سردار سلیمانی لیاقت شهادت را داشت چون این مجاهد دنیای اسلامی از جمله مردانی بود که خالصانه برای خدمت به اسلام تلاش کرد.

اواذعان کرد: سردار سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش ان‌شاالله افق‌های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان خواهد گشود.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار