درخواست نصب و رونمایی از تندیس و اِلمان شهید سلیمانی در بیست و دوم بهمن نود وهشت

تهران(پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: آنچه که من امروز از شهردار تهران و شهرداران سراسر کشور درخواست می‌کنم این است که در هر شهری نیازمند یک تندیس و یک اِلمان و نماد از حاج قاسم سلیمانی هستیم.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
درخواست نصب و رونمایی از تندیس و اِلمان شهید سلیمانی در بیست و دوم بهمن نود وهشت

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی طی سخنانی بیان کرد: امروز سپهبد سلیمانی نماد مقاومت ، نماد استکبارستیزی، نماد تقوا و دنیاگریزی و نماد ارزش‌های اخلاقی است، که یکی از بهترین سندهای حقانیت مکتب شیعه می باشدو به یکی از الگوهای بسیار به جا در سطح جامعه اسلامی تبدیل شده و این روزها جهان اسلام و مسلمانها عزادار سردار سلیمانی هستند.

او ادامه داد: ایران اسلامی که گویا عاشورا شده کربلا و نجف و در سایر شهرهای عراق این حرکت‌های بزرگ اتفاق افتاده ،نشان داد که قاسم سلیمانی یک شخص نیست یک شخصیت است ، یک نماد و یک تفکرمی باشد و در حقیقت یک الگوی به تمام معنا برای همه جوان‌های ما ، برای همه مردان و زنان ما و جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: قطعاً در دانشگاهها، مدارس و حوزه‌های علمیه باید اتفاقاتی بیفتد که زندگی سردار سلیمانی از ابعاد مختلف در محافل علمی ، پژوهشی ، درسی مورد توجه قرارگیرد و هنرمندان باید کارهای هنری فاخری بکنند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اما آنچه که من امروز از شهردار تهران و شهرداران سراسر کشور درخواست می‌کنم این است که در هر شهری نیازمند یک تندیس و یک المان و نماد از حاج قاسم سلیمانی هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: همچنین شهرداری‌ها سراسر کشور در تمام شهرها باید این تندیس و نماد را داشته باشند و استدعا می‌کنم که شهرداران و شوراهای اسلامی آستین همت را بالا بزنند و تا چهلم شهید قاسم سلیمانی نماد و تندیس ایشان را در بهترین جای شهرها نصب کنند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت، نماد استکبارستیزی و نماد تقویت دین‌مداری و ولایت‌مداری که تمام این درسها در سیره سردار قاسم سلیمانی است و اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم سرمایه‌‌ها را هدر دادیم و امیدوارم که همه عزیزان و تمام مخاطبان به عنوان مطالبه این موضوع را دنبال کنند و در فضای رسانه‌ای و فرهیختگان آن را به عنوان مطالبه دنبال کنند.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار