برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فیروزه

فیروزه ( پانا) - مراسم یادبود و یزرگداشت سردار رشید و مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش صبح امروز در فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۲۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فیروزه

این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزه و با حضور طاها؛امام جمعه، حکیم پور؛ فرماندار؛ فرماندهان نیروی مقاومت بسیج سپاه و نیروی انتظامی، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهرستانی و نیز اقشار مردم طی امروز و فردا یکشنبه در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.
گفتنی است تمامی مسئولان به اتفاق آحاد مردم ضمن شرکت و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و نیز علاوه بر تلاوت قرآن و ذکر رشادت ها و پایمردی های این شهید والا مقام، با حضور چشمگیر خود بر ادامه راه آن شهید جاوید تاکید می کنند.

این شهید سرفراز در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بر حسب ضرورت و وظیفه دینی و انقلابی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف به دفاع از دین و ارزش‌های انسانی و انقلابی پرداخت .

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان، در یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار