شهادت سردار بزرگ اسلام به دست دولت تروریسم آمریکا

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ جهان اسلام به دست دولت تروریست آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل آمد و کدام افتخار از این بالاتر که شهادت سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین دشمنان جهان اسلام است.

کد مطلب: ۹۹۱۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردار بزرگ اسلام به دست دولت تروریسم آمریکا

محمد علی واقعی صبح امروز با صدور پیامی شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب، ملت انقلابی و قهرمان ایران، آحاد مردم خراسان جنوبی، خانواده معزز شهداو جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش آمده است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهید مظلوم قاسم سلیمانی فرمانده ای بدون لباس نظامی، بدون حمل سلاح و ابزار و ادوات مدرن نظامی، با چهره ای خندان و انسان دوستانه، ساده زیست و بدون هرگونه تشریفات مرسوم نظامی، مردمی، دارای روابط صمیمی و عاطفی با اقوام و مذاهب مختلف در ایران،منطقه و حتی جهان بود؛ که به جرأت میتوان او را نماد یک نفر از ۳۱۳ نفری دانست که جهان تشنه و منتظر ظهور موعود آن است.

در این راه نقش شهید قاسم در خنثی کردن بزرگترین پروژه طراحان و راهبران اسلام هراس و اسلام ستیز، بی نظیر و منحصر به فرد است ؛ پروژه ای که طراحان غربی و عبری آن با طراحی بزرگترین صحنه نمایش واقعی در سرزمین شامات و عراق و با بازیگری عناصر جاهل بامزد و مواجب و نیز بمباران تصاویر و فیلم های حرفه ای ساخت، بدنبال تخریب و تحریف اصلی ترین مولفه های حکومت جهانی ولی عصر (عج) یعنی دولت اسلامی، اسلام ناب محمدی (ص)، احکام نورانی اسلام، جهاد، مسلمان مجاهد و انقلابی بودند.

اکنون که بعد از ۶ سال مجاهدت این پیروزی سرنوشت ساز حاصل شده و حباب هژمونی جهانی تمدن لیبرال دموکراسی ترکیده و علیرغم پروپاگاندای رسانه های جبهه شکست خورده کفر و نفاق در منطقه جهت تحت الشعاع قرار دادن این پیروزی جهانی بود باردیگر مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر پرده تزویر از صورت انداختند و با به شهادت رساندن این سردار جهانیان بیش از پیش با چهره ی زشت و کریح سردمداران سیه دل کاخ سفید آشنا شدند.

بی شک خباثت و حماقت دولت و نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد. چرا که افتخار بزرگ او این است که به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

اینجانب شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز اسلام، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به محضر ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب، ملت قهرمان ایران به ویژه خانواده معظم شهدا، همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان و فرهنگیان و دانش آموزان ولایتمدار استان خراسان جنوبی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

و به نمایندگی از جامعه شریف فرهنگیان استان خطاب به دد صفتان وحشی و سیه دل کاخ سفید که بهترین مولودشان داعش تکفیری است، عرض می کنم معلمان و دانش آموزان این خطه از ایران اسلامی همچون سایر اقشار ایران در سایه ی ولایت فقیه محکم تر از دیروز و در حمایت از ارزش‌ها، در میدان ایستاده است و چون سربازی سرباخته پا در درکاب است.

فکر نکنید توانستید با این داغ اراده و ایمان راسخمان را در تداوم مسیر حق سست کنید بلکه بر عکس باید منتظر انتقام سخت فرزئدان اسلام باشید انتقامی که کامتان را برای همیشه ی تاریخ تلخ خواهد کرد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمد علی واقعی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار