پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۹۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه فرمانده بین المللی جبهه مقاومت و سردار قلب ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دولت تروریست پرور آمریکا موجب تاثر و تاسف عمیق شده است.

حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت خویش را در اعتلای نام وطن و پاسداری از آرمان های خمینی کبیر و اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای سپری کرده بود، سرانجام با نوشیدن شربت شهادت مزد جهاد با استکبار جهانی را گرفت و آسمانی شد.

هر چند فقدان این سردار صدیق و والامقام ضایعه ای تلخ و اندوهی سترگ برای ملت ایران و جبهه مقاومت است اما بی گمان خون سرخ این شهید و همرزمانش موجب جوشش و خروش دوباره ی تمامی آزاده های جهان علیه طاغوت زمان خواهد بود تا با برچیدن آمال پوشالی سردمداران کاخ سفید، مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم گردد.

اینجانب از طرف جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان بوشهر این مصیبت عظمی را محضر حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری ، خانواده داغدار ایشان و امت قهرمان ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.
امیدوارم حضرت باریتعالی روح ملکوتی این شهید عزیز را با شهدای کربلا محشور و اجر و صبری عظیم به خانواده و همرزمان ایشان عنایت فرماید.

علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار