با حضور استاندارتهران هفت طرح صنعتی و رفاهی درشهرستان قرچک افتتاح شد

قرچک(پانا) - استاندار تهران در سفری یک روزه با حضور مسئولین استانی به شهرستان قرچک رفت مورد استقبال فرماندار و مسئولین منطقه قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۹۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
با حضور استاندارتهران هفت طرح صنعتی و رفاهی  درشهرستان قرچک  افتتاح شد

استاندار تهران در سفر خودبه شهرستان قرچک پس از شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان تعدادی پروژه عمرانی رادر شهرک صنعتی قرچک افتتاح و کلنگ زنی کرد.

او در ادامه به شهرک صنعتی قرچک رفت واز بزرگترین واحد تولید رو مبلی تهران بازدیدنمود و در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

همچنین یک واحدتولیدی اسپیکر صنعتی که درمدت زمان پانزده ماه با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد تومان آغاز به کارکرده بودو با اشتغالزایی پنجاه نفرهمراه است ،نیز افتتاح شد.

در ادامه کلنگ احداث یک واحد فرآورده‌های آجیل و خشکبار نیزدر این شهرک به زمین زده شد و این واحد در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در مدت زمان دوازده به بهره برداری خواهدرسید.

سپس پست برق سیار این مجموعه نیزاز پانزده کیلو وات آمپر به سی کیلو وات آمپر با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدوپست ۶۳ کیلو وات آمپر شهرک صنعتی نیز کلنگ زنی شد.

همزمان با سفر یکروزه انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به شهرستان قرچک چهار طرح و سه پروژه با اعتباری بالغ بر 177 میلیارد تومان در شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی طرح فرهنگسرای مرکزی قرچک و کمربندی شمالی قرچک نیز از دیگر طرحهای مهمی بودکه در سفر استاندار تهران درقرچک به بهره برداری رسید.

/خبرنگار:محمد رضا اردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار