پرداخت بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی از پرداخت بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان در آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این نهاد، بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده‌است.

سهندی افزود: این میزان تسهیلات در قالب ۲۶ هزار و ۵۰۰ فقره در اختیار مددجویان قرار گرفته که بخش قابل توجهی از آن مربوط به اشتغال خانواده‌های نیازمند بوده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به این آمار، متوسط تسهیلات پرداختی به مددجویان در آذربایجان‌غربی از محل صندوق امداد ولایت، نزدیک ۵۰ میلیون ریال بوده که رقم قابل توجهی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی، ۱۳۱ هزار سپرده‌گذار دارد که با نیت خیر، وجوهی را در این صندوق به امانت گذاشته‌اند تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: گسترش دامنه سپرده‌گذاری خیّران و اهتمام در مشارکت‌گیری از ارگان‌ها و نهاد‌های متعدد از اهم برنامه‌ها و اهداف این نهاد تا پایان سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار