اعطای ۲۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مددجویان آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - همزمان با دهه فجر امسال ۲۳۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه بلاعوض به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اعطای ۲۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مددجویان آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: این کمک‌هزینه شامل تامین جهیزیه برای ۵۰۰ نوعروس، کمک به معیشت مددجویان، هزینه‌های درمانی و لوازم ضروری زندگی است.

او از توجه ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) به موضوع اشتغال مددجویان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا، همزمان با دهه فجر امسال نیز بیش از یک‌هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا به خانواده‌های متقاضی پرداخت می‌شود.

سهندی بیان کرد: هدف‌گذاری انجام شده برای پرداخت این میزان تسهیلات، سه هزار و ۲۰۵ طرح اشتغال مددجویی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰۳ واحد مسکن مددجویی در شهرهای مختلف استان افتتاح و به مددجویان فاقد مسکن واگذار می‌شود.

او عنوان کرد: این واحدهای مسکن مددجویی با ۲۸۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

سهندی، اعزام ۱۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران مددجوی تحت پوشش به مشهد مقدس، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش خانواده با رویکرد دستاوردهای انقلاب برای پنج هزار نفر از بانوان تحت حمایت و دیدار و دلجویی از خانواده ۱۲۶ شهید در استان را از دیگر برنامه های این نهاد در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در آذربایجان‌غربی عنوان کرد.

آیین‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر از امروز، شنبه آغاز شده و تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار