فیلم سینمایی حضرت معصومه (س) کلید خورد

قم (پانا) - با حضور عوامل ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه (س) ساخت این اثر فاخر در قم کلید خورد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فیلم سینمایی حضرت معصومه (س) کلید خورد

نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ با حضور جواد افشار کارگردان، مجتبی امینی تهیه کنند و همچنین حجت الاسلام احمدی معاون فرهنگی و هادی محمود نژاد معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت و اصحاب رسانه در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی (ساختمان اداری حرم) برگزار شد.
در ابتدای این برنامه هادی محمودنژاد ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق بسیار عظیم و فاخر اظهار کرد: امیداوریم فیلمی در شأن حضرت معصومه سلام‌الله علیها تهیه و تولید و تقدیم علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت و همچنین سینمای ایران و جهان گردد.
معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت با بیان این‌که قرار است در این فیلم حرکت عظیم کریمه اهل‌بیت(س) در مسیر ولایت و ولایتمداری به نمایش دربیاید، افزود: آرزو داریم این کار به خوبی آغاز شده، و توام با موفقیت همراه بوده و به ثمر بنشیند.

در ادامه حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام اهل‌بیت(ع) و پیامبر اسلام(ص) اهمیت ویژه‌ای به شعر می‌دادند و شاعران نیز در این بین از جایگاه خاصی در بین اصحاب برخوردار بودند هنر آن دوران را شعر دانست و گفت: امروز مهم‌ترین ابزار در عرصه هنر، ابزار سینما و رسانه است.

وی افزود: دغدغه مشترک ما، جبهه انقلاب و کارگردانانی چون آقای افشار که چهره انقلابی سینما و تلویزیون هستند تولید یک اثر فاخر در شأن حضرت معصومه سلام‌الله علیها و در قالب ملی و بین‌المللی است.
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: به مدد خداوند و عنایت بانوی کرامت امروز تولید این اثر کلید خورد و عوامل پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از حضرت اذن گرفتند تا پروژه فاخری را آغاز و بهره‌برداری کنند.
احمدی با بیان این‌که در فیلنامه‌نویسی و تولید این کار از وجود آیت‌الله احمد عابدی به عنوان مشاور قوی و توانمند بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به عقبه قوی و مشاوره‌ای که برای این پروژه در نظر گرفته شده است، شاهد یک کار فاخر و درخور شأن حضرت معصومه سلام‌الله علیها باشیم.

در پایان این نشست خبری تفاهم‌نامه‌ همکاری بین آستان مقدس بانوی کرامت و عوامل ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها امضا و پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به آنها اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار