ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه با 140 بازیگر و 70 لوکیشن

قم (پانا) - کارگردان پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: این اثر با ۱۴۰ بازیگر و بیش از ۷۰ لوکیشن طراحی و ساخته خواهد شد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه با 140 بازیگر و 70 لوکیشن

جواد افشار پیش از ظهر امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) و امضای تفاهم نامه همکاری مشترکی که در این خصوص بین آستان مقدس حضرت معصومه و وی در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به حضور در حرم حضرت معصومه برای دریافت اذن شروع این پروژه سینمایی اظهار کرد: بیش از ۱۵ سال است که به طور جد پیگیر ساخت این اثر بودم و هستم و شاید حکمت تاخیر در این کار لزوم مطالعه و پختگی بیشتر بوده است.

وی با اشاره به درگیری های شغلی به وجود آمده در تولید سریال های دیگر گفت: بعد از تولید سریال جابربن حیان، درگیر موضوع تولید فیلم حضرت معصومه (س) شدم و با وجود علاقه شدید به انجام این کار تولید سریال کیمیا مانع از تحقق این امر شد ولی با این وجود تحقیقات و پژوهش و نگارش فیلمنامه را در همه این 18 سال رها نکردم.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه (س): تولید اثر فاخر و متناسب با جایگاه حضرت معصومه(س) را حق طبیعی شیعیان، ایرانیان و به ویژه اهل قم دانست و گفت: تمام سعی ما این است که بتوانیم همه ابعاد وجودی حضرت را به مردم بشناسانیم.

افشار در خصوص سئوال خبرنگار پانا مبنی بر بازیگرانی که قرار است در این فیلم بازی کنند خاطر نشان کرد: هنوز با هیچ بازیگری برای این پروژه صحبت نشده ولی قطعاً از بازیگران توانمند و به نام که محبوب همه مردم هستند در ساخت این پروژه فاخر استفاده خواهد شد.

این کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص موضوع این فیلم بیان کرد: هجرت امام رضا(س) و حضرت معصومه(س) بزرگ ترین موضوع این فیلم خواهد بود و به ماجراهای تاریخی سال‌های ۱۸۰ تا ۲۲۰ هجری نیز در این اثر نگاه ویژه ای شده است که البته دوران کودکی حضرت را به صورت گذرا داریم تا به اصل هجرت برسیم ولی قسمت اصلی کار از شروع هجرت امام رضا تا شهادت این بانو می باشد.

وی در خصوص زمان تولید این اثر گفت: از سال آینده وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد، که حدود ۱۴۰ بازیگر و شخصیت در این فیلم در قالب ۷۰ لوکیشن نقش آفرینی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار