فیلم مستند ˝برای گونگادین بهشت نیست˝ به جشنواره فیلم بام ایران راه یافت

خبرگزاری پانا:نویسنده وکارگردان فیلم مستند ˝برای گونگادین بهشت نیست˝ از راه یابی این فیلم به چهل و نهمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه بام ایران خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سیدغلامرضا نعمت پور افزود: این فیلم مستند به عنوان دوازدهمین اثر و ششمین فیلم مستند وی است که بزودی در جشنواره فیلم کوتاه بام ایران در شهرکرد به نمایش درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: این فیلم حضور موفقی را در جشنواره های بین المللی آغاز کرده است و به عنوان یکی از نمایندگان سینمای ایران در جشنواره فیلم آمریکا حضور خواهد یافت.

وی در خصوص موضوع فیلم گفت: این فیلم، داستان زندگی علی میر دریکوند نویسنده مهجور لرستانی است که پس از 50 سال توانستیم گره های کور سرگذشت زندگیش را واکاوی کنیم.

وی تصریح کرد: چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از 10 تا 13 تیر سال جاری به مدت چهار روز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

نعمت پور افزود: در این جشنواره هنرمندان استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی ابراز امیدواری کرد، فیلمسازان لرستانی بتوانند چهره متفاوت و قدرتمندی از سینمای استان را به نمایش بگذارند.

گفتنی است بیش از دو هزار و 158 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که میزان آثار ارسالی به این جشنواره نسبت به سال گذشته با رشد 10 درصدی همراه بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار