برگزاری نشست هم اندیشی سازمان های دانش آموزی خراسان رضوی، فارس و گلستان در مشهد

مشهد(پانا)- نشست هم اندیشی سازمان های دانش آموزی خراسان رضوی، فارس و گلستان با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی استان در مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی سازمان های دانش آموزی خراسان رضوی، فارس و گلستان در مشهد

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم ضمن خیر مقدم به زائران امام رضا (ع) اظهار کرد:اگر منش های دوازده گانه ی سازمان دانش آموزی تقدیم جامعه دانش آموزی شود به نوعی سند تحول بنیادین محقق می شود.
وی ادامه داد: وظیفه سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان بیان شده است. اما بستر فعالیت تربیتی اجتماعی این سازمان باید مهیاتر شود.
وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی به نوعی مورد غفلت نظام تعلیم و تربیت قرار گرفته است، گفت: سازمان دانش آموزی نیازمند توجهی هست از جنس خودش، یعنی توجهی تشکیلاتی. افرادی میتوانند تصمیم تشکیلاتی بگیرند که خود تشکیلاتی باشند.
وی گفت: باید ایده های سازمان بررسی شود و ایده های نو وارد این حوزه شود. نقد پذیری از ارکان تشکیلات است و باید نقد منصفانه را پذیرفت.
مالک اشرفی اظهار کرد: استان خراسان رضوی ۲۱۰ هزار دانش آموز را جذب کرده است و این خیلی خوب و مهم است اما اینکه از این تعداد چند دانش آموز آموزش ببینند مهمتر است.
وی آموزش و نگه داشت دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید دانش آموزانی آموزش دهیم و تربیت کنیم که به تشکیلات وفادار باشند و ارتباط خود را با تشکیلات حفظ کنند. اگر سازمان با فراق بال به اهدافش فکر کند این هدف ها محقق می شود.
در این نشست مدیران سازمان های دانش آموزی استان های خراسان رضوی، فارس و گلستان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های استان های خود به بیان دیدگاه هایشان در حوزه های مختلف تشکیلات، ساماندهی لباس فرم، سرویس مدارس و پایگاه های تغذیه سالم مدارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار