امام جمعه مراغه تاکید کرد:

اهتمام همه سازمان ها برای کمک به مدارس مناطق محروم

مراغه (پانا)-عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: در کنار آموزش و پرورش ،همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی برای کمک به مدارس و دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه شهر کوشش کنند.

کد مطلب: ۹۹۱۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام همه سازمان ها برای کمک به  مدارس مناطق محروم

آیت ا...پورمحمدی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: بدون شک آموزش و پرورش به تنهایی قادر نخواهد بود بسیاری از مشکلات مدارس را برطرف کند لذا کمک سایر سازمان و دستگاه های اجرایی در این راستا ضروریست.

وی افزود : اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت بر این است که تمامی مسئولین بدانند که از این سازمان رشد و تربیت یافته اند.

وی به همکاری تنگاتنگ شهرداری و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: طی برگزاری جلسه تخصصی بین مسئولین این دو سازمان ،مساله مربوط به سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری پیگیری و کارسازی شود .

معاون سیاسی -اجتماعی فرماندار ی مراغه نیز در این جلسه گفت: مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش با توجه به اهمیت آن ،پیگیری وقابلیت اجرایی پیدا کند.

موسی شعفی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم از اولویت های دولت است ،افزود : در این راستا ،ده میلیارد ریال اعتبار برای کمک رسانی به مناطق حاشیه شهر مراغه در نظر گرفته شده که مدارس این مناطق را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه با بیان اینکه هیج کلاس درسی در مدارس مراغه بدون معلم نیست ،گفت: در سالتحصیلی جدید 52هزار دانش آموز در 550مدرسه این شهرستان در قالب 1600کلاس درسی مشغول تحصیل هستند.

رضا آسیابی ،معطوف کردن نگاه مردم و خیرین به آموزش و پرورش را از سیاست های این مجموعه دانست و افزود : در این راستا در دو ما اخیر با کمک خیرین ،4مدرسه در این شهرستان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفته است.

وی یکی از اهداف آموزش و پرورش مراغه را مشارکت دادن اولیا در امورات مدارس عنوان کرد و اضافه کرد : این مشارکت کمک شایانی به بهبود توسعه مدیریت و افزایش کیفیت آموزشی مدارس می کند.

آسیابی در ادامه ،رابطه آموزش و پرورش با شهرداری را تنگاتنگ دانست و گفت: شهرداری مراغه در بسیاری از امورات بخصوص آسفالت ریزی مدارس مناطق محروم و حاشیه شهر و پروژه مهر کمک چشمگیری به این مجموعه نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار