9دی فصل الخطاب روز هایی است که ما دچار تفرقه و تفرق بودیم

شهر ری(پانا) - درمراسم سالروز بزرگداشت حماسه نهم دی که در نماز خانه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ری وحدت ، با نگاه قرآنی را علی رغم کثرت اندیشه ها و آرا ،تنها راه پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها تا کنون دانست.

کد مطلب: ۹۹۰۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
9دی فصل الخطاب روز هایی است که ما دچار تفرقه و تفرق بودیم

علی‌یزدان‌پناه‌ مدیر در این برنامه گفت: به ریسمان الهی چنگ بزنید و به یاد بیاورید نعمت خداوند را که بر شما ارزانی داشت آن هنگام که شما در چنگال تفرقه بودید و بر پرتگاه آتش قرار داشتید و خداوند شما را از این پرتگاه نجات داد ، آن قدر که شما صبحگاهان را با همدیگر برادر از بستر برخاستید.
او در ادامه افزود: در جای جای دین ما بر وحدت تاکید شده است امروز ما به این مضمون بیش از پیش نیازمندیم، یوم الله، هم در تاریخ اسلام و هم پس از آن روزهایی است، که جلوه ای از وحدت مردم به منصه ظهور رسیده است.
اودر ادامه خاطرنشان کرد: ۹ دی فصل الخطاب روزهایی است که ما دچار تفرقه و تفرق بودیم. الحمدلله که به سلامتی و با اتکا به این پیام قرآن، و رهبری مقام معظم رهبری و به فضل الهی، از آن روز تا کنون پرتگاه های دیگری را نیز به سلامت و امنیت ،از سر گذرانده ایم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، اتحاد در عین اختلاف نظر را ، بنا بر آموزه‌های رسول گرامی اسلام رحمت دانست و اضافه کرد : این اختلاف نظر مادامی که به وحدت ما خدشه‌ای وارد نکند نه تنها عیب نیست، بلکه از الزامات کمال و تعالی است و خدای را هزاران مرتبه شاکریم که مردم با بصیرت کشور ما اکنون مفهوم کمال و تعالی در تصمیم را در مقابل دشمنان به معنای واقعی به منصه ظهور رسانده‌اند.

یزدان‌پناه در ادامه سخنانش گفت: اختلاف ما به تعبیر قرآن در خدمت استکمال ماست و این است الفبای وحدت، اکنون به اذعان هم دشمنان و هم دوستان این ملت بسی هوشیارتر از آن است که مانند بعضی از کشورهای همسایه درآتش اختلاف و تفرقه بسوزد، به حمدالله این امنیت مثال زدنی کشور ما به برکت وجود همین اتحاد است و برای رسیدن به این امنیت خون‌بهای سنگینی هم پرداخته‌ایم و همچنان می‌پردازیم.

او در پایان با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اینگونه ادامه داد: شهدای ما قبل و حین دوران دفاع مقدس، دوران استقامت و پایداری ، دوران نه گفتن‌های سرفرازانه ؛ همه و همه برای ما بهایی سنگین داشته و دارد ،اما ما مفتخریم و با کمال میل این مسیر را طی می‌کنیم و آرزو می کنیم خداوند روز به روز بر این وحدت و بر این استحکام بیافزاید و ما را هیچگاه دمی به خودمان و نفسمان وانگذارد و نفس ما؛ هیچگاه ما را به اشتباه و به غلط ،در سنگر و جبهه ای که نباید، نیافکند.

/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار