نشست قطبی روسای استعداد درخشان استانها در یزد

یزد(پانا)- نشست قطبی روسای استعداد درخشان با حضور رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان دریزدبرگزارشد.

کد مطلب: ۹۹۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست قطبی روسای استعداد درخشان استانها در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، " فاطمه مهاجرانی" رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت : این جلسات به جهت تفاوت های هر قطب و تجمیع نظرات و تجربیات ،جلسات بسیار مهمی است .

وی افزود :آنچه که در ستاد برنامه‌ریزی می شود اگر برای صف تبیین نشود خروجی مورد نظر حاصل نمی‌شود به همین جهت تبیین سیاست‌ها برای روسای قطب ها و تبیین آن توسط روسای قطب ها برای مراکز استعدادهای درخشان سایر استان ها یکی از کارهایی است که کمک می کند سیاست های مرکز به خروجی مورد نظر خودش منتج شود.

" فاطمه مهاجرانی" نقد و بررسی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی و رویکردهای بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی، تحلیل وضعیت ثبت نام آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی و امکان سنجی راه اندازی مدارس شبانه روزی استعدادهای درخشان را از برنامه های اجرایی در این نشست عنوان کرد .

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم در این نشست گفت:مهمترین رسالت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است که این مهم از دیر باز در مجموعه استعدادهای درخشان استان یزد اجراء شده است.

وی از برگزاری مسابقات فوق برنامه هنری،قرآنی ورزشی ، نشست ها ادبی و ... در کنار فعالیت های مختلف علمی نام برد و گفت : این ها نمونه هایی از توجه این مجموعه به ساحت های 6 گانه سند تحول بنیادین است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه افزود:وجود استعدادهای برتر دانش آموزی و دبیران نخبه و متخصص در مجموعه استعدادهای درخشان با عث رشد و بالندگی این مجموعه شده و آن را سر آمد کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار