جامعه امروز نیازمند سیره و سبک علی (ع) است

خرم آباد (پانا)– نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: جامعه امروز بیش از گذشته نیازمند سیره و سبک زندگی امام علی (ع) است و باید رهنمودهای این امام همام را عینیت بخشید.

کد مطلب: ۹۹۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جامعه امروز نیازمند سیره و سبک علی (ع) است

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی همایش سیره علوی افزود: فرد مسلمان و با ایمان از سلامت جسم و روان برخوردار است و می تواند راه امام علی (ع) را در جامعه نهادینه کند.

وی تصریح کرد:‌ همایش سیره علوی ۱۴ اسفندامسال با موضوع سلامت برگزار و در قالب آن ابعاد سلامت جسمی و روانی و هرآنچه سبب اعتدال جامعه در این حوزه ها می شود بررسی و ریشه یابی خواهد شد.

وی ادامه داد: از منظر اسلام جامعه ایده آل اسلامی هردو بعد سلامت روحی و روانی دارد که اهمیت این مساله در همایش سیره علوی به صورت کارشناسی بیان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به ضرورت همکاری دستگاههای مختلف برای برگزاری این همایش گفت: خروجی مقاله ها و تحقیقات این همایش باید به صورت کاربردی در جامعه ترویج و نهادینه شود.

یازدهمین همایش بین‎المللی سیره علوی با رویکرد سلامت ۱۴ اسفند امسال برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا اول بهمن‌ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان این همایش را با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر، مشارکت سایر دانشگاههای استان از جمله دانشگاه لرستان و دیگر ادارات استان با محورهای سلامت جسمی، روح و روان، اعتقادی، اخلاقی و تربیتی، اقتصادی و اجتماعی ، برگزار می‌کند.

همایش سیره علوی سال گذشته در دانشگاه لرستان و با رویکرد «امام علی (ع)، اقتصاد و جامعه» برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار