حسن پور: نقش کلیدی مدیران واحدهای آموزشی در گسترش فرهنگ توسعه فعالیت بدنی ضروری است

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دوره مهارت های عمومی تربیت بدنی با حضور 200 نفر از مدیران مدارس شهرستانهای قرچک و ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۰۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حسن پور: نقش کلیدی مدیران واحدهای آموزشی در گسترش فرهنگ توسعه فعالیت بدنی ضروری است

الهه حسن پور معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار کرد:این دوره آموزشی که به منظور ارتقاء و توانمند سازی مدیران مدارس برگزار شد، به اهمیت و لزوم اجرای طرحهای معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مانند حیاط پویا، مدرسه فعال، ورزش و خانواده، مدرسعه قهرمان و المپیاد درون مدرسه ای به وضعیت موجود در مدارس پرداخت.

او در ادامه چالشهای ساختار قامتی و فقر حرکتی در بین دانش آموزان را ازدیگر مباحث مطرح شده در این دوره دانست و افزود: راهکارهایی در این خصوص در جهت رسیدن به شرایط مطلوب ارائه شد.

حسن پور با تأکید بر راه اندازی کانونهای ورزشی و افزایش فعالیتهای ورزشی در بین دانش آموزان تصریح کرد: نقش کلیدی مدیران در گسترش فرهنگ توسعه فعالیت بدنی برای بهبود و اثر بخشی ساعات درس تربیت بدنی در مدارس بسیار ضروری است و باید با توان و جدیت بیشتر به امر ورزش و ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان پرداخت.

در این نشست مدیران مدارس به پرسش ،پاسخ و تبادل نظر در خصوص این دوره و نحوه اجرای طرح های ورزشی در مدارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار