اختصاص یک هزار زمین چمن مصنوعی به مدارس جدیدالاحداث کشور

شیراز(پانا) - مدیرکل تربیتی بدنی وزارت آموزش وپرورش اظهار داشت که با پیگیری هایی که در وزارت آموزش و پرورش و تعاملی که با سازمان نوسازی مدارس کشور انجام شده است یک هزارزمین چمن مصنوعی برای مدارس جدیدالاحداث در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۹۸۹۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص یک هزار زمین چمن مصنوعی به مدارس جدیدالاحداث کشور

محمد جعفری درحاشیه دوره آموزشی المپیک سولیداریتی درجمع مدیران ورزشی آموزش وپرورش کشور در باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: از این تعداد زمین چمن مصنوعی تعداد 500 زمین در مدارس جدید الاحداث برای امسال وتعداد 500 زمین دیگر نیز برای سال آینده اختصاص یافته است.

مدیرکل تربیتی بدنی وزارت آموزش وپرورش گفت: از طریق تفاهم نامه ای که بین سازمان برنامه و بودجه و سازمان نوسازی منعقد گردیده اعتبار آن مشخص شده و طبق این تفاهم نامه به استانها ابلاغ شده است

جعفری گفت:همچنین تعداد اختصاص یافته به هر استان بر اساس شاخص های تعیین شده مشخص و به تمام معاونین تربیت بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش در سراسر کشور اعلام شده است.

مدیرکل تربیتی بدنی وزارت آموزش وپرورش همچنین گفت: سهمیه اختصاص یافته به استان فارس 66 زمین چمن مصنوعی می باشد که از این تعداد 33 زمین در سال جاری و 33 زمین برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

جعفری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره آموزشی المپیک سولیداریتی در شیرازگفت: یکی از استراتژی های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درواقع توانمند سازی منابع انسانی است.

مدیرکل تربیتی بدنی وزارت آموزش وپرورش گفت:در راستای همین هدف فعالیتی مشترک بین کمیته ملی المپیک و حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تعریف نموده ایم.

جعفری افزود: بر همین اساس دوره مدیریت آموزش مدیریت سولیداریتی تحت عنوان همبستگی المپیک برای اولین بار به صورت مجزا ویژه مدیران ارشد تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش شامل معاونین تربیت بدنی و سلامت ، رؤسای ادارات تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی، رؤسای هیات های ورزشی و کارشناس مسئولان تربیت بدنی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار