اصل فلسفه امر به معروف همکاری، همیاری و همدلی برای پیشرفت امور زندگی است

جلگه رخ (پانا) - جلسه شورای امر به معروف با حضور دبیر شورای امر به معروف آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلگه رخ برگزار شد

کد مطلب: ۹۹۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اصل فلسفه امر به معروف همکاری، همیاری و همدلی برای پیشرفت امور زندگی است

جلسه شورای امر به معروف با حضور دبیر شورای امر به معروف آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیران و رابطان امر به معروف در جلگه رخ برگزار شد. در این جلسه شرایط و راهکارهای تاثیر بیشتر امر به معروف در جلسه پرسش و پاسخ بررسی شد.

حجت السلام محمد عزیز دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه گفت: اصل فلسفه امر به معروف همکاری، همیاری و همدلی برای پیشرفت امور زندگی است و امر به معروف یعنی همدردی، همکاری و همیاری که این عامل همبستگی و آگاهی جامعه می شود و جامعه به واسطه امر به معروف ید واحدی می شود که هیچ قدرتی حتی فکر تجاوز به چنین جامعه ای را نخواهد کرد. محمد عزیز همچنین افزود: امر به معروف و نهی از منکر یاد گرفتنی است و باید شرایط آن را کامل بدانیم چه بسا که امر به معروف و نهی از منکر جاهلانه به مراتب آثار مخربتری برای جامعه خواهد داشت.

محمود قهار رئیس آموزش و پروش جلگه رخ ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: از آنجا که آموزش و پرورش 12 سال میزبان پاک ترین و خالصترین گروه جامعه یعنی دانش آموزان است، نقش امر به معروف و نهی از منکر در مدارس بسیار حائر اهمیت است. وی افزود: اگر در مدارس امر به معروف با هدف خیر خواهانه و روش مهربانانه اجرا شود منجر به سامان گرفتن جامعه و آبادی کشورمان خواهد شد. و بر این اساس تلاش ما بر این است تا امر به معروف و نهی از منکر در مدارس نهادینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار