برگزاری نشست هم اندیشی حماسه ماندگار نهم دی

پیشوا(پانا) - نشست هم اندیشی حماسه ماندگار گرامیداشت نهم دی ، روز بصیرت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد ورامین،پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی حماسه ماندگار نهم دی

در این نشست حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در سخنانی گفت: نهم دی روز بصیرت و پیوند امت با ولایت است و در این راستا باید به معنای واقعی یک فرد انقلابی باشیم تا از خط رهبری و ولایت عقب نمانیم.

او در ادامه خاطر نشان کرد: نهم دی متعلق به آحاد مردم بصیر است و در این روز هرگز نباید موجب تفرقه و خط کشی بین اقشار مختلف مردم و همچنین جریانات سیاسی و انقلابی شویم و در این روز مردم با هر تفکر و نگرشی برای پاسداشت از حریم ولایت حضور داشته و خواهند داشت.

عباسی یادآور شد: در سال جاری انتخابات را در پیش داریم و بر این باوریم بیمه شدن انقلاب با مشارکت ویژه مردم در این رویداد مهم محقق خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام باقری امام جمعه پیشوا نیز در سخنانی بیان کرد: نهم دی ماه یعنی حضور مردم،هرجا که مردم پشتیبان نظام بودند نظام اسلامی موفق بوده که این امر از صدر اسلام در فتنه‌های مختلف وجود داشته و امری هویداست.

او در ادامه اظهار کرد: دوره کنونی کشور دوره مهمی است و حضور مردم در صحنه یعنی امنیت کشور،مبارزه فساد و تداوم راه شهدا است.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار