بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان به مناسبت روز بصیرت ( 9 دی )

رشت (پانا) - 9 دی حماسه ای ماندگار و شگفت انگیز از عمق درک و شناخت ملت غیور ایران از فتنه و جریانهای برانداز علیه نظام جمهوری ایران بود.

کد مطلب: ۹۹۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان به مناسبت روز بصیرت  ( 9 دی )

9 دی تیشه بر ریشه کوردلان و خوش خیالانی زد که در باور خود آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند . یوم الله 9 دی تبلور بصیرت الهی در بطن رهبر معظم انقلاب و آن بزرگ مردی بود که با درایت و رصد دقیق نقشه ها و توطئه های دشمنان و فتنه گران ، لزوم بسیج آحاد ملت و حرکت گسترده مردمی در مقابله با امواج توطئه آمیز را فریاد می زد .

فتنه پس از انتخابات 22 خرداد 1388 که در قالب جنگ نرم دشمنان با برنامه ریزی دقیق دشمن و عوامل خودفروخته آن هدایت می شد نشان داد که اگر سر سوزنی از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و گفتمان امام مین انقلاب و قانون اساسی عدول کنیم ، دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به نظام و انقلاب درنگ نخواهند کرد .

شناخت دقیق حق از باطل ، پشتیبان قاطع از مقام معظم رهبری ، اتمام حجت با فتنه گران و عبورکنندگان از خطوط قرمز نظام ، محکوم نمودن و هتک حرمت به مقدسات و حضور حماسی ملت ایران در 9 دی 88 در اقصی نقاط کشور ( 8دی رشت ) از دستاوردهای حماسه 9 دی بود . ملت سرافراز ایران نشان داد که در سخت ترین شرایط ، همواره پشتیبان نظام و اقبلب رهبری بوده و تا پای جان آماده فداکاری و صیانت از ارزشها و آرمانها ی نظام و حراست از خون شهیدان است . نظیر همین حرکت ، مقابله در اعتراضات و اغتشاشات کوتاه مدت گروه های معاند نظام نظیر سلطنت طلبان ، منافقان کوردل در بهمن 97 و آبان 98 که با بصیرت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری خنثی شد . که جا دارد دولتمردان در خصوص مشکلات معیشتی مردم اقدام عاجل کنند تا بهانه سوء استفاده از دشمنان کوردل گرفته شود.

حماسه 9 دی و شهدای گرانقدر آن ایام بار دیگر بر محکومیت تمامی جریانهای معاند نظام اسلامی ایران ، تاکید کرده و از ملت شریف ایران بویژه فرهنگیان فرهیخته می خواهد با نصب العین قرار دادن فرمایشات حکیمانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب و با بصیرت افزایی و جریان شناسی ، رصد تحرکات دشمن با حفظ اتحاد و همبستگی و با پیشبرد اهداف نظام و انقلاب ضمن شرکت در مراسم 9 دی در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت بار دیگر تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و انقلاب و نظام اسلامی و مقام معظم رهبری و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی فراهم گردد.

شورای تبیین مواضع سازمان بسیج فرهنگیان

استان گیلان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار