حماسه ۹ دی حرکت عظیم مردمی در پشتیبانی از نظام و رهبری بود

خرم اباد (پانا) امام جمعه بروجرد گفت: حماسه ۹ دی حرکت عظیم مردمی در پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری بود و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

کد مطلب: ۹۸۹۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حماسه ۹ دی حرکت عظیم مردمی در پشتیبانی از نظام و رهبری بود

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم ۹ دی که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، افزود: دشمنان در سال ۸۸ برنامه ریزی برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور انجام داده بودند تا به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به اهداف شوم خود برسند.

وی اظهار داشت : حرکت عظیم ملت ایران در حماسه ۹ دی باعث شد دشمنان شکست خورده و مردم با حضور خود بار دیگر پی نظام و رهبری ایستادند.

امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران با توجه به مشکلات اقتصادی و گلایه های فراوانی که دارند ولی هیچگاه نظام و رهبری را تنها نخواهند گذاشت و همواره پای نظام مقدس اسلامی ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: امروز دشمنان با یک فتنه جدید وارد شده اند و در عراق و لبنان قصد اغتشاش را داشتند و هدف شان از بین بردن محور مقاومت اسلامی در منطقه بود.

وی بیان کرد: ملت ایران برای اقتدار نظام اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم کرده است و دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود موفق نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه نباید حماسه ۹ دی به فراوشی سپرده شود، گفت: مراسم حماسه ۹ دی با شکوه خاصی و با حضور گسترده مردم در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار