هفتمین کنگره بزرگداشت شهدا در یزد

یزد(پانا)- هفتمین کنگره بزرگداشت شهدا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و سپاه الغدیر استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۹۰۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین کنگره بزرگداشت شهدا در یزد

دبیر کنگره بزرگداشت شهدا گفت: این کنگره، ویژه تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسالت‌هایی که برعهده مجامع علمی، دانشگاه ها، نسل جوان، جوانان وآینده سازان کشور اسلامی در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی گذارده شده برگزار می‌شود.

احرامپوش افزود: این کنگره با محوریت استفاده از تجارب گذشته و شناسایی چراغ راه آینده، ملحق از بیانیه گام دوم مقام رهبری در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تحلیل بیانیه، تشکیل پنل خبرگان جهت بررسی ابعاد موضوع، استفاده از دانشجویان به منظور ترویج اهداف این بیانیه، کمک به تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تشویق نسل جوان برای همکاری بیشتر در اجرای اهداف بیانیه عنوان کرد.
احرامپوش اظهار داشت: ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران، موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی، اقتصادی و عمرانی، به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی، ارتقای شگفت آور بینش سیاسی آحاد مردم، ارتتقای وضعیت اقتصادی، ارتقای اخلاق حرفه ی، ارتقای عدالت و مبارزه با فساد از جمله محور‌های این همایش هستند.
هفتمین کنگره بزرگداشت شهدا، ۲۲ اسفندماه در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار