برگزاری یادواره هشت شهید گمنام در یزد

یزد (پانا) - در این مراسم فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ مقاومت در بین مردم و جوانان باید محور فعالیت های فرهنگی دلسوزان انقلاب اسلامی باشد.

کد مطلب: ۹۸۹۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره هشت شهید گمنام در یزد

سرتیپ دوم پاسدار اکبر فتوحی افزود: شهدای انقلاب همه هستی خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام کردند و باید امروز برای تحقق اهداف و آرمان‌های والای آنها نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن در ۴۰ سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب از تمام اهرم‌ها به خصوص از ابزارهای نرم و اقتصادی استفاده کردند و تلاش مذبوحانه آنها همچنان ادامه دارد، باید با هوشیاری و توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در راستای شکست آنها اقدام کرد.

فتوحی گفت: اگر مردم و مسوولان نظام در مسیر وصایای شهیدان حرکت کنند و تابع اوامر مقام معظم رهبری باشند ، بصیرت دینی و انقلابی هم داشته باشند دشمن در جنگ روانی و تبلیغاتی علیه نظام اسلامی به نتیجه نمی‌رسد.

وی تاکید کرد: برگزاری یادواره شهیدان و دشمن شناسی باید همواره محور فعالیت ها و اقدام نهادهای فرهنگی و تبلیغی قرار گیرد تا بتوان با قدرت تمام به رغم تمام توطئه ها همچنان راه حق و حقیقت را طی کرد.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی اجرا شد.

در استان یزد ۱۵۰ شهید گمنام مدفون است.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار