با حضور مدیرکل اموزش و پرورش خوزستان انجام شد

افتتاح سالن اجتماعات استاد محمدبهمن بیگی در آموزش و پرورش عشایر خوزستان

اهواز (پانا) - باحضور مدیرکل اموزش و پرورش سالن اجتماعات استاد محمدبهمن بیگی در آموزش و پرورش عشایر خوزستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۹۰۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن اجتماعات استاد محمدبهمن بیگی در آموزش و پرورش عشایر خوزستان

حمید قنبری مدیراموزش و پرورش عشایر در آیین افتتاح سالن اجتماعات استاد محمد بهمن بیگی آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: بهمن بیگی نگین درخشان و تکرار نشدنی تعلیم و تربیب معاصر می باشد.

او افزود: یکی از اصول آموزش و پرورش عشایر استان خوزستان اشاعه عدالت آموزشی از ستاد تا دورترین نقاط عشایری است در همین راستا و جهت تکریم همکاران عشایری تلاش شد جایگاهی هرچند کوچک اما در شان معلم عشایر برای برپایی جلسات ساخته شود.

او ادامه داد: از انجایی که هر وقت سخنی از تعلیم و تربیت عشایری است نام استاد محمد بهمن بیگی می درخشد و به پاس زحمات چندین ساله ایشان نام این سالن به نام استاد محمد بهمن بیگی مزین گردید.

قنبری ادامه تاکید کرد: محمد بهمن بیگی پدر تعلیمات عشایر ایران اسطوره تکرار نشدنی عرصه تعلیمات عشایر در قرن معاصر در خور تحسین و ستایش است.

مدیراموزش و پرورش عشایر ادامه داد: استاد بهمن بینی همانند خورشید بر تاریکی و سیاهی سیاه چادرهای ایل طلوع کرد و نور، روشنایی، آگاهی، دانایی و توانمندی را در گستره جغرافیایی جامعه عشایری تاباند؛ در مکتب استاد محمد بهمن بیگی که برگرفته از آموزه‌های اسلامی و رفتار انسانی بود هزاران نفر معلم مهندس پزشک وکیل در دل عشایر پرورش یافتند و جوانان و جامعه ایران اسلامی خدمات‌رسانی نموده اند و می نماید

قنبری در پایان بر روح پرستویی آن مرد بزرگ درود فرستاد و بیان کرد: امیدوارم در آن کاری مسئولیت‌پذیری نظم و قانون تلاش و مجاهدت همچنان به عنوان مهم‌ترین شاخص های یک معلم در دانش آموزان تولد در سطح جامعه اشاعه پیدا کند.

سالن اجتماعات استاد محمد بهمن بیگی در مساحتی بالغ بر ۱۰۰متر مربع و هزنیه ای بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال در اداره آموزش و پرورش عشایر خوزستان ساخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار