ابراز نگرانی مدیرکل اموزش و پرورش خوزستان از تردد معلمان عشایری در مناطق صعب العبور

اهواز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاحیه سالن اجتماعات محمد بهمن بیگی آموزش و پرورش عشایرخوزستان گفت: همه نگرانی من رفت و آمد معلمان عشایر در جاده های برفگیر و صعب العبور است.

کد مطلب: ۹۹۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ابراز نگرانی مدیرکل اموزش و پرورش خوزستان از تردد معلمان عشایری در مناطق صعب العبور

کوروش مودت عنوان کرد: کار در عشایر سخت ودشوار است که شرایط خاص خود را می طلبد، معلمان عشایر به خاطر کار های بزرگ خود شایسته تقدیر هستند.

او ادامه داد: عدالت آموزشی و اجرای آن وظیفه ی مهمی است که همه باید در راستای آن بخصوص در جامعه عشایری تلاش کنیم از نمونه این تلاش ها می توان مصوب کردن انتقال کانکس های ادارات استان به آموزش و پرورش عشایر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان یاداورشد: توسعه تعلیم و تربیت استان در سه حوزه نیروانسانی، تجهیزات و عدالت آموزشی در دستور کار این اداره کل قرار داد و کارگروه های لازم در سطح وزارت ویژه استان خوزستان با حضور معاونین وزیر تشکیل شده است.
مودت در پایان سخنان خود گفت: مطالعه سند تحول بنیادین در حیطه وطابف خود برای هر معلم ضروری است ما در استان خوزستان برای توسعه تعلیم و تربیت باید همه باهم همکاری کنیم چرا که خودمان هستیم که باید سند تحول بنیادین را اجرایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار