خطیب نماز جمعه یزد: حماسه 9 دی باید در خاطره ها زنده بماند

یزد(پانا)- خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه نهم دی گفت: مردم باید حماسه ۹ دی را بزرگ بشمارند تا این حماسه در خاطره‌ها زنده بماند.

کد مطلب: ۹۸۹۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خطیب نماز جمعه یزد:  حماسه 9 دی باید در خاطره ها زنده بماند

آیت الله مدرسی گفت: در سال ۸۸ عده‌ای سعی کردند با دخالت عوامل بیگانگان با دروغ و تزویر و با همراهی رسانه‌های مختلف چهره نظام را مخدوش و مردم را در تاریکی گمراه کنند، اما مردم بابصیرت ایران همانند عمار در مقابل این فتنه ایستادند و آرزوی دشمنان و استکبار جهانی برآورده نشد.
امام جمعه موقت یزد با اشاره به فتنه‌های متعدد دشمن طی سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: دشمن با اغتشاشات اخیر که به بهانه گرانی بنزین راه انداخت، می‌خواست با جلوه دادن اینکه کشته‌های فراوانی در این تظاهرات به ثبت رسید آبروی نظام را ببرد.
وی افزود: دشمنان می‌خواستند در این اغتشاشات افرادی را به صحنه بفرستند و آن‌ها را به قتل برسانند و خون آنان را به گردن نظام بیندازند.
آیت الله مدرسی سالروز حماسه نهم دی ماه را گرامی داشت و از مردم خواست این حماسه را بزرگ بشمارند تا در خاطره‌ها زنده بماند.
خطیب نماز جمعه در ادامه خطبه‌ها به موضوع تولد، تناسل، ازدواج و طلاق اشاره کرد و گفت: غرب نقشه‌هایی را برای جامعه ایران ترسیم کرد و عده‌ای از مسئولان کشور هم تلقین کردند که با فزایش نسل و جمعیت، ضربه سنگینی به کشور وارد می‌شود.
آیت الله مدرسی افزود: در سال‌های اخیر به نام کنترل جمعیت و تنظیم خانواده آسیب‌های زیادی به جمعیت کشور وارد شد تا جایی که امروز شاهد بالارفتن سن ازدواج و سن باروری هستیم.
امام جمعه موقت یزد خطاب به جوانان و والدین گفت: فریاد پیامبرتان را گوش کنید، بی همسران را همسر دهید و بدانید ازدواج نکردن به خاطر فقر سوء ظن به خداست.
خطیب نماز جمعه یزدخاطرنشان کرد: مسئولین برای این موضوع فکر اساسی کنند و مردم هم همت کنند و زمینه ازدواج و تولید فرزند را فراهم کنند.
ایت الله مدرسی با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: زینب کبری قهرمان کربلا و قهرمان عاشورا ست که اگر خطبه‌های ایشان و امام سجاد(ع) نبود واقعه کربلا اینچنین در تاریخ نمی‌درخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار