در گلستان:

مصاحبه رادیویی با موضوع حضور رای اولی ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی

سازمان دانش آموزی گلستان با همکاری حوزه مشاور امور جوانان استان برگزار کرد

گرگان (پانا) _ در راستای ایجاد زمینه سازی جهت مشارکت هر چه با شکوه تر نوجوانان و جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ صبح روز شنبه، 30 آذر1398 ؛ در محل سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان، با حضور کارشناسان برنامه؛ محمد رباطی، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان در حوزه امور جوانان و رجبی معاون سازمان دانش آموزش استان و جمعی از دانش آموزان پیشتاز رای اولی، مصاحبه رادیویی با موضوع حضور رای اولی ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۸۹۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مصاحبه رادیویی با موضوع حضور رای اولی ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا _ رباطی با اشاره به اهمیت شرکت جوانان در انتخابات، به مثابه حق مسلم آنها اذعان نمود که شرکت در انتخابات، موقعیتی است که حق انتخاب گری، و حق مشارکت در سرنوشت را بوجود می آورد و جوانان باید بدرستی وارد این عرصه شده و حق خود را استیفا کنند.
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش در امور جوانان، در ادامه تصریح نمود که شرکت پرشور مردم و جوانان رای اولی در انتخابات ضامن تقویت امنیت ملی از طریق تقویت نظام، پیشگیری از دخالت بیگانگان، شکل گیری نهاد قوی مجلس و کارآمد، رشد رونق اقتصادی با تقویت ثبات در کشور دانست و وجوب شرعی مشارکت در انتخابات را برای جوانان مومن و متعهد یادآور گردید.
رجبی؛ معاون سازمان دانش آموزی استان نیز به رویکرد سازمان دانش آموزی در جهت تربیت اجتماعی و سیاسی فرهیختگان و فرزانگان دانش آموزی اشاره کرد و اذعان نمود که سازمان دانش آموزی استان از طریق برنامه های متنوع و جذاب تربیتی، سعی در جامعه پذیری دانش آموزان مستعد در این عرصه ها را دارد.
در ادامه جمعی از دانش آموزان رای اولی در این مصاحبه رادیویی به ایراد نظرات خور راجع به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند و انتظارات خود را از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بیان نمودند.

خبرنگار : سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار