استاندار گلستان در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان گرگان گفت:

آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور نقش پررنگی دارد

گرگان (پانا) _ هادی حق شناس، استاندار گلستان در پنجمین گردهمایی شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس شهرستان گرگان که در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد، اظهار کرد: مدرسه کانون اصلی آگاهی بخشی در جامعه است و هراندازه به مدارس توجه کنیم بازخوردهای مثبت و اثربخش آن را خواهیم دید.

کد مطلب: ۹۸۹۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور نقش پررنگی دارد

او با تأکید بر این که توجه به مدارس بهبود تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها را در پی دارد، افزود: امروز باید آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت طوری تبیین شود که دانش آموزان، بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.

حق شناس با بیان این که آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور نقش دارد، اضافه کرد: اگر دانش آموزان به معنی واقعی کلمه، فکر و اندیشه مستقلی داشته باشند می توان امیدوار بود که گام اول توسعه را برداشته ایم.

وی بیان کرد: هدف از سوادآموزی، تنها خواندن و نوشتن نیست بلکه آموزش مهارت های زندگی و برقراری روابط اجتماعی است.

استاندار گلستان تصریح کرد: با توجه به اینکه هر تغییر و تحولی نیاز به آموزش دارد، آموزش می تواند منشاء تحولات زیرساختی و و زیربنایی در کشور شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان هم در این آیین با تأکید بر نقش مدیران در مدارس اظهار کرد: در این نشست یک روزه مدیران آموزش های لازم را در مورد محتوای آموزشی، شوق تغییر و مدیران هزاره سوم می بینند.

بهجت تربتی نژاد افزود: ۴۸۰ مدرسه شهری و روستایی، دولتی و غیردولتی، دخترانه و پسرانه در سطح شهرستان گرگان وجود دارد که ۴۵۰مدیر در آن فعالیت دارند.

گفتنی است که پنجمین گردهمایی شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس شهرستان گرگان با حضور۴۵۰ نفر از مدیران مدارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار