کسب رتبه برتر پروژه مهر 98 توسط آموز ش و پرورش منطقه 17

تهران (پانا) - بر اساس ارزیابی های اداره کل شهر تهران ، مدیریت آموز ش و پرورش منطقه 17در بین مناطق 19 گانه شهر تهران رتبه برتر پروژه مهر 98 را کسب نمود.

کد مطلب: ۹۸۹۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر پروژه مهر 98 توسط آموز ش و پرورش منطقه 17

مهدی نیکبخت با بیان اینکه کسب رتبه برتر پروژه مهر با همت مضاعف و مشارکت مدیران مدارس، معاونان، دبیران، آموزگاران و سایر کارکنان اداری بدست آمده، افزود: اجرای درست و به هنگام پروژه مهر موفقیت عملکرد مدارس در طول سال تحصیلی را تضمین می کند.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: هدف از اجرای این پروژه ، ایجاد فضای مناسب و آماده سازی مدارس جهت استقبال از سال تحصیلی 99-98 بوده و در راستای اجرای دستور العمل اداره کل شهر تهران و به منظور آماده سازی مدارس کارگروه های 5 گانه متشکل از کار گروه سازمانی، کارگروه توجیه و تبلیغ، کار گروه تایید صلاحیت، کارگروه نظارت و ارزیابی و کار گروه تعمیر و تجهیز، پیش بینی شده بود تا شرایط مناسبی را برای باز گشایی مدارس ایجاد کنند و دانش آموزان با آرامش خاطر سال تحصیلی جدید را در اول مهر ماه شروع نمایند.

مهدی نیکبخت ضمن تبریک کسب این رتبه ارزنده به کلیه همکاران اداری و آموزشی خاطر نشان کرد: کسب این موفقیت مهم با تلاش، همکاری، تعامل و هماهنگی تمامی اعضای ستاد پروژه مهر منطقه حاصل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار