دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش: سوادآموزی نوعی جهادی علمی و عملی است

زاهدان (پانا) - به گفته دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش فارغ از چارچوب اداری و تشکیلات باید به دنبال ادای حق مطلب سوادآموزی باشیم زیرا سوادآموزی نوعی جهادی علمی و عملی است.

کد مطلب: ۹۸۹۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش: سوادآموزی نوعی جهادی علمی و عملی است

حجت الاسلام ناصری در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان چابهار اظهار کرد: بسیج عمومی و نیاز امروز جامعه برای توسعه یافتگی در حوزه سوادآموزی، ضرورت حال حاضر است و این امر مهم از عهده یک دستگاه و ارگان ساخته نیست.
او ادامه داد: سواد آموزی در قالب یک نهضت از زبان امام خمینی رحمة الله علیه مطرح شده و مستلزم دلسوزی و همت همه آحاد جامعه و ورود جدی به عملی شدن این مقوله می باشد.
دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بیان کرد: نگاه و تدبیر مسئولین استان سیستان و بلوچستان و پیگیری اقدامات برای زدودن چهره بیسوادی از این سامان در نوع خود کم نظیر است و یقینا راهگشا خواهد بود.
او افزود: در حوزه گزینش نیز تلاش خواهد شد تا در راستای تحقق موضوع حذف بیسوادی از چهره این استان همراهی و تعامل با دیگر بخش ها وجود داشته باشدتابرای رسیدن به هدف مورد نظر بیش از پیش قدم برداریم.
حجت الاسلام ناصری بیان کرد: پشتیبانی و حمایت از عوامل سوادآموزی به ویژه سوادآموزان و آموزش دهندگان وظیفه همگانی و عمومی آحاد جامعه است و نوعی دلگرمی برای مجموعه ایجاد می‌کند.

او در پایان گفت: رعایت و تمکین به قانون در هر فعالیت و برنامه‌ای اهمیت دارد و اولویت اصلی هر اقدامی است و می طلبد تا در چارچوب قانون کار پیش رود و از هر گونه بی‌قانونی و ایجاد حاشیه خودداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار