2624 پرونده گزینش در آموزش و پرورش کاشان بررسی شده است

کاشان (پانا) - کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان از بررسی دو هزار و 624 پرونده در این کارشناسی طی یک سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
2624 پرونده گزینش در  آموزش و پرورش کاشان بررسی شده است

ارسلان همای نیکفر در آستانه روز گزینش اظهار کرد: ماموریت نهاد آموزش و پرورش، تربیت نسل آینده ساز مطابق با معیارهای علمی و ارزشی جامعه است و گزینش کارکنان نیز با هدف تعیین صلاحیت نیروی انسانی از لحاظ تعهد و تخصص است.

وی افزود: نظارت بر عملکرد کارکنان مراکز آموزش غیر دولتی از جمله ماموریتهای گزینش است که یک هزار و 480 پرونده مربوط به داوطلبان تدریس در مدارس غیردولتی و خرید خدمات آموزشی بوده است.
وی تصریح کرد: از دیگر فعالیتهای این کارشناسی، بررسی 796 پرونده دانشجویان داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان و 158 پرونده گزینش گروه سرباز معلمان بوده است.
وی گفت: بررسی و اعلام نظر نسبت به 20 پرونده ویژه، 28 پرونده نیروهای حق التدریس، 15 پرونده تبدیل وضعیت استخدامی به قطعی و 41 پرونده مربوط به استخدام پیمانی و قراردادی از دیگر عملکردهای این کارشناسی در سال تحصیلی گذشته است.
وی تاکید کرد: تعامل با گزینش اداره های سایر استانها، از جمله برنامه های گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان با هدف خدمت به شهروندان این شهرستان بوده است که در سال گذشته، استعلام 86 پرونده از سایر استانها در این راستا بوده است.
کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: با پیگیریهای انجام شده سیر مراحل گزینش پرونده داوطلبان در آموزش و پرورش کاشان انجام می شود و برخی از داوطلبان به صورت تصادفی برای انجام مصاحبه به هسته گزینش اصفهان دعوت می شوند.
وی با اشاره به 15 دیماه سالروز تشکیل هسته های گزینش به فرمان امام خمینی گفت: آیین بیعت با شهدا ، دیدار با خانواده شهدای گزینش، دیدار با امام جمعه کاشان از جمله برنامه های گرامیداشت هفته گزینش در شهرستان کاشان است.
همای نیکفر تصریح کرد: کارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان، بازرسی و نظارت بر عملکرد 137 مدرسه غیردولتی و پیش دبستانی و حدود 73 موسسه علمی زبانهای خارجه و تقویت کنکور را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار