مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در گفت و گو با پانا:

ضرب و جرح معاون مدرسه در آق قلا، با جدیت در حال پیگیری است

حال عمومی معاون مدرسه خوب است

گرگان (پانا) _ در روز سه شنبه هفته جاری، در یکی از مدارس روستایی شهرستان آق قلا ، معاون مدرسه مورد ضرب و جرح والدین یکی از دانش آموزان قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۸۹۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرب و جرح معاون مدرسه در آق قلا، با جدیت در حال پیگیری است

به گزارش پانا، احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری پانا، پیرامون رفتار خارج از عرف والدین یکی از دانش آموزان و ضرب و جرح معاون مدرسه در یکی از روستاهای بخش آق قلا گفت: با نهایت تاسف در روز سه شنبه هفته جاری، در یکی از مدارس روستایی شهرستان آق قلا ، معاون مدرسه مورد ضرب و جرح والدین یکی از دانش آموزان قرار گرفت.

او گفت: در ابتدای صبح و در جلوی حیاط مدرسه، اولیای یکی از دانش آموزان با رفتاری خارج از عرف، به معاون مدرسه آسیب رسانده و وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است که بلافاصله پلیس و مقامات مسئول وارد عمل شده اند و موضوع در دست پیگیری است که به محض مشخص شدن نتیجه، از مجاری رسمی و قانونی اعلام خواهدشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان افزود: با عنایت به اینکه احترام به ساحت مدرسه و فرهنگیان فرهیخته و خدوم یک وظیفه عمومی است، مجموعه آموزش و پرورش استان به طور جد این موضوع را پیگیر بوده و به هیچ عنوان در برابر این رفتار ناشایست با یکی از فرهنگیان زحمت کش آق قلا، کوتاه نخواهد آمد زیرا معتقد است که مدرسه یک فضای تربیتی مقدس است که باید حرمت و احترام این فضا و معلمان عزیز، لحاظ گردد.

گوهری راد ادامه داد: خوشبختانه، حال عمومی این همکار عزیز، خوب است لیکن بخش های حقوقی و نظارتی آموزش و پرورش با جدیت، پیگیر تعرض به همکار فرهنگی و فضای تربیتی مدرسه است.

گفتنی است که در این درگیری، خودروی معاون مدرسه نیز دچار آسیب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار