بازدید فرماندار اشکذر از دو طرح اشتغال زایی

یزد(پانا)-فرماندار اشکذر و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان از روند اجرای طرح اشتغال زایی در زمینه تولید فرآورده های لبنی در رستاق و طرح در حال فعالیت تولید محصولات کنجدی در اشکذر بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۸۹۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار اشکذر از دو طرح اشتغال زایی

"هادی نسب" فرماندار اشکذر و "امامی" مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان از روند اجرای طرح اشتغال زایی در زمینه تولید فرآورده های لبنی در رستاق و طرح در حال فعالیت تولید محصولات کنجدی در اشکذر بازدید کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه هدف از ارائه تسهیلات این صندوق در راستای ایجاد فضای کسب و کار در جامعه و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است، گفت: شهرستان اشکذر در زمینه جذب تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در سال جاری جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده است.

فرماندار اشکذر به ارائه گزارشی از وضعیت دو طرح اشتغال زا در حوزه فرآورده های لبنی و محصولات کنجدی پرداخت و اظهار داشت: روند پیشرفت طرح فرآورده های لبنی در رستاق نسبتا خوب بوده و با تامین زیرساخت های مورد نیاز اعم از برق و گاز، آماده پرداخت تسهیلات در جهت خرید تجهیزات مورد نیاز است.

هادی هادی نسب به مشکلات پیش رو واحد تولید محصولات کنجدی در اشکذر اشاره و افزود: کمبود نقدیندگی و ارائه تسهیلات جهت تامین و تجهیز آزمایشگاه و راه اندازی خط حلوا شکری این واحد ازجمله مشکلاتی است که انتظار می رود تا با مساعدت صندوق کارآفرینی امید استان در پرداخت تسهیلات مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار