بازدید فرماندار اشکذر از شرکت صنایع آرمان سلولز یزد

یزد (پانا) - "هادی هادی نسب" فرماندار در جریان بازدید از شرکت صنایع آرمان سلولز یزد گفت: این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز و استفاده از به روزترین ماشین آلات تولید محصولات سلولزی و بهداشتی، به عنوان یکی از پیشتازان این صنعت محسوب می شود.

کد مطلب: ۹۶۱۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار اشکذر از شرکت صنایع آرمان سلولز یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار با همراهی "مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و " سید محمد ابراهیم اقبالی" دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر از شرکت صنایع آرمان سلولز یزد در شهرک صنعتی فولاد بازدید کرد.

فرماندار اشکذر در این بازدید از واحدهای تولید مصنوعات سلولزی و بهداشتی از جمله جعبه کارتن، ورق مقوا چند لا، پوشک بچه و بزرگسال، کاغذ A4 و هم چنین طرح توسعه این شرکت بازدید کرد.

هادی نسب گفت: این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز و استفاده از به روزترین ماشین آلات تولید محصولات سلولزی و بهداشتی، به عنوان یکی از پیشتازان این صنعت محسوب می شود که در شهرستان اشکذر در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه این شرکت با حمایت دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده و هم چنان در حال توسعه است، افزود: این مرکز ضمن ایجاد اشتغال بسیار خوب برای شهرستان، ظرفیت عظیمی در حوزه صنعت بهداشتی و سلولزی و خودکفایی کشور ایجاد نموده و صنعتی است که آلایندگی زیست محیطی ندارد و این نیز همواره مورد حمایت مجموعه شهرستان بوده است.

ایشان خاطر نشان کرد: این شرکت توان تولید چندین برابر نیاز داخل با کیفیت و قیمت مناسب را داراست و می طلبد ضمن فرهنگ سازی در این زمینه، تمایل مردم جهت مصرف کالای ایرانی نسبت به برندهایی صاحب نام مشابه خارجی که در بازار وجود دارد را افزایش داد.

این مسئول در پایان این بازدید ضمن برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل این شرکت، در جریان مهمترین موانع و مشکلات پیش رو طرح توسعه آن قرار گرفت و در خصوص پیگیری آنها قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار