معاون پرورشی شهرستان های تهران:

سامانه استعدادیابی دانش آ‌موزان باعث آگاهی در موضوع هدایت تحصیلی می شود

تهران (پانا) – سیدمجتبی هاشمی، معاون پرورشی شهرستان های تهران در نشست هم اندیشی مشاوران استان تهران با موضوع هدایت تحصیلی از استقرار سامانه استعدادیابی دانش آموزان در موضوع هدایت تحصیلی سخن گفت.

کد مطلب: ۹۸۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سامانه استعدادیابی دانش آ‌موزان باعث آگاهی در موضوع هدایت تحصیلی می شود

معاون پرورشی شهرستان های تهران گفت: در موضوع هدایت تحصیلی باید به همه متغیرها اصالت بدهیم. با توجه به مطالباتی که دانش آ‌موزان از اولیای خود دارند و این نشان از این است که علایق شان پایدار نیست باید این مهم را در موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان جدی گرفت.
او عنوان کرد: تاثیر دانش آ‌موزان از گروه همسالان شان نیز قابل توجه است به همین دلیل باید استقرار سامانه استعداد یابی جامعه را جدی بگیریم. ما می توانیم کشف های خوبی داشته باشیم و علاوه بر کشف استعداد در توسعه شناخت اولیا کار کنیم.
هاشمی در ادامه گفت: ما تا چه اندازه می توانیم خانواده ها را آگاه کنیم. نهایتا یک شناخت کلی می توانیم داشته باشیم. اما با این سامانه طی فرآیندی دانش‌آموز با استعدادهای خودش آشنا می شود که هم در او علاقه مندی به رشته ای که می خواند ایجاد می شود و هم خانواده بهتر با این مساله مهم استعداد دانش‌آموزش آشنا می شود و می تواند نقش پررنگی در موضوع هدایت تحصیلی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار